Τρίτη, 22 Μαΐου 2012

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΠΕΙΘΩ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ











    Η ΠΕΙΘΩ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

               ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

               Α΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ





                   ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2011-2012
                      ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΥΚΩΝ


             

  1. ΚΑΒΑΡΔΙΝΑ ΜΑΡΙΑΝΘΗ
  2. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
  3. ΚΟΡΟΚΥΘΑΚΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ
  4. ΜΟΥΖΑ ΕΛΕΝΗ
  5. ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  6. ΜΠΑΧΟΤΟΥΖΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
  7. ΜΗΤΣΟΥ ΕΛΕΝΗ
  8. ΜΑΚΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
  9. ΠΑΣΙΝΗ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
  10. ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΜΑ ΡΟΜΠΕΡΤΟ
  11. ΤΡΑΝΟΣ ΜΑΡΚΟΣ
  12. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
  13. ΜΠΟΥΡΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
  14. ΖΟΓΚΑ ΕΛΕΝΗ
  15. ΚΑΤΣΟΥΛΗ ΑΝΝΑ
  16. ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
  17. ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑ


 ΥΠΕΥΘ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΑΝΝΑ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ




            ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

  • Η διαφήμιση στο χρόνο
  • Διαφημίσεις και ψυχική υπόσταση
  • Υποσυνείδητα μηνύματα
  • Διαφήμιση και οικονομία



ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ


Διαφήμιση

Χρήσιμες πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τη διαφήμιση

Προκειμένου να προστατευθείτε από τον καταιγισμό των διαφημιστικών μηνυμάτων και τις αθέμιτες συνέπειές τους, η πολιτεία έχει ορίσει κανόνες. Συγκεκριμένα η διαφήμιση ρυθμίζεται από το άρθρο 9 σε συνδυασμό με τα άρθρα 9δ και 9ε του  Ν. 2251/1994 «Προστασία των καταναλωτών», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. Με αυτές τις διατάξεις επήλθε η προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2006/114/ΕΚ για την παραπλανητική και τη συγκριτική διαφήμιση.

Η νομοθεσία αυτή αποσκοπεί στο να επιτρέψει τον έλεγχο της παραπλανητικής διαφήμισης προς όφελος των καταναλωτών, των ανταγωνιστών και γενικά του κοινού. Πέραν τούτου, ορίζει τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες είναι νόμιμη η συγκριτική διαφήμιση.

Με δυο λόγια:

-παραπλανητική διαφήμιση είναι κάθε διαφήμιση που πραγματοποιείται από έναν επαγγελματία και σας παραπλανά ή ενδέχεται να σας παραπλανήσει έτσι ώστε, για παράδειγμα, να επηρεάσει την επιλογή σας μεταξύ των προϊόντων ή/και των υπηρεσιών που επιθυμείτε να αγοράσετε, και άρα για τους λόγους αυτούς, βλάπτει έναν ανταγωνιστή.
-συγκριτική διαφήμιση είναι κάθε διαφήμιση που κατονομάζει ρητά ή υπονοεί έναν ανταγωνιστή ή τα αγαθά και τις υπηρεσίες που προσφέρονται από έναν ανταγωνιστή.



Για τον καθορισμό του παραπλανητικού χαρακτήρα μιας διαφήμισης λαμβάνονται υπόψη:

• τα χαρακτηριστικά των αγαθών ή των υπηρεσιών

η τιμή τους
οι όροι προμήθειας του αγαθού ή της παροχής υπηρεσιών
η ιδιότητα, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και τα δικαιώματα του διαφημιζομένου.



Η συνέχεια της εργασίας στη διεύθυνση: 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου